«Погіршення погоди сталося досить різко. Не всі водії встигли психологічно перебудуватися на погоду. На стан аварійності зміна погодних умов не вплинула», - констатував О. Святецький.
На жаль в Україні не діє закон про обов’язків перехід авто на зимові шини, як, приміром, у сусідній Словачинні. Через недотримання такого правила стається багато ДТП, запевнила Державтоінспекція. Також представники закарпатської ДАІ зазначили, що минулорічні зміни негативно вплинули на показники аварійності та порушень автоправил.
Нагадаємо, минулого року було скасовано шляховий лист, відмінено техогляд, вилучено з переліку обов’язкових документів тимчасове доручення на право керування та безпідставна зупинка працівниками ДАІ транспортних засобів. «Якщо стан водія автобусу ми могли контролювати за допомогою шляхового листа, то зараз у нас забрали таке повноваження. Ми не можемо контролювати технічний стан транспортного засобу чи факт алкогольного сп’яніння водія автобусу», - скаржаться у ДАІ.
Також скасована плата за утримання транспортного засобу на штраф майданчиках. Окрім тих, які були затримані до 1 січня цього року. Доба на такому майданчику коштувала 10 грн. за добу, нагадали журналістам працівники Державтоінспекції.
Для оперативного затримання порушників правил дорожнього руху в Закарпатті в Нижніх Воротах та Лазащині встановлено відеоспостереження «Рубіж». Такий засіб спостереження фіксує номерні знаки автотранспорту.
Також обласна ДАІ планує найближчим часом встановити «Рубіж» у Великій Копані. «База, за якою розшукуються машини – київська. Ці системи встановлюють на певній відстані від посту. І вже інспектор має всю інформацію про машину: затримувати її чи ні. Одна система «Рубіж» коштує 280 тис. грн. З її допомогою ми затримали сотні машин не тільки з Закарпаття, але й з інших областей», - повідомили на прес-конференції обласної ДАІ.
Наталя Павлище, Закарпаття онлайн