Лише ці зміни, запевняють есбісти, дадуть змогу подолати автомафію, яка сформувалася на західних теренах країни.
Аналізуючи злочини, пов’язані з несплатою ввізного мита на автомобілі, есбісти зазначили, що одна з найпоширеніших схем легалізації контрабандно ввезених в країну іномарок полягає у легалізації машин в органах ДАІ на підставі судових рішень. “Наприклад, УСБ в Івано-Франківській області викрило причетність судді до організованого злочинного угруповання, яке займалося незаконним ввезенням з-за кордону престижних іномарок, - йдеться в аналітичній довідці СБУ. – Суддя за матеріальну винагороду виносив явно несправедливі постанови на основі наперед підроблених адміністративних справ місцевої митниці про порушення громадянами митних правил. За цими постановами автомобілі нібито конфісковували в дохід держави, а насправді передавали одному з членів організованого злочинного угруповання. Таким чином за сприяння судді було здійснено легалізацію 50 контрабандних іномарок, не сплачено до бюджету 1 млн. 605 тис. гривень”.
Ще одну організовану злочинну групу викрили есбісти у Закарпатті. Її члени протягом кількох місяців переправили до країни 13 викрадених в Європі престижних іномарок. У цю групу входили, окрім закарпатців, громадяни Італії та Албанії.
Потужний канал контрабанди іномарок викрили й на Львівщині. Громадянин України, який постійно живе у Німеччині, за сприяння посадовців ввіз в Україну за останні два роки 29 легкових та вантажних автомобілів. За цією справою військова прокуратура Львівського гарнізону притягає до відповідальності кількох високих чинів.
Омар УЗАРАШВІЛІ, "Високий Замок"
03 жовтня 2006р.
Теги: