Проєкт є важливим кроком у модернізації транспортної інфраструктури України, що посилить зв’язки з Європейським Союзом.
Роботи на ділянці Чоп—Ужгород виконуються згідно з графіком і, за словами директора департаменту стратегії та трансформації АТ «Укрзалізниця» Олега Яковенка, будівництво завершать наприкінці другого або на початку третього кварталу 2025 року. Він розповів про це на конференції, де обговорювали виробництво та експлуатацію рухомого складу.
Проект будівництва євроколії Чоп—Ужгород реалізується згідно з встановленими термінами, і його завершення стане важливим кроком у покращенні залізничної інфраструктури України. Після завершення робіт планується електрифікація ділянки за підтримки Європейського Союзу, що значно підвищить ефективність перевезень. Цей проєкт сприятиме зближенню України з європейськими транспортними стандартами.
Крім того, у планах компанії «Укрзалізниця» — розширення залізничної мережі на ділянці між Ужгородом і Матевцями. Це 10-кілометрове сполучення зміцнить транспортні зв’язки між Україною та Словаччиною, що дозволить ще більше інтегруватися в європейську транспортну систему.
Наступним етапом після завершення будівництва стане електрифікація євроколії, що дозволить підвищити ефективність перевезень. Європейський Союз надасть підтримку цьому процесу через фінансування та технічну допомогу. Електрифікація відіграє ключову роль у подальшій інтеграції України до європейської транспортної мережі, що покращить як пасажирські, так і вантажні перевезення, забезпечуючи більш стійкий розвиток інфраструктури.
Керівництво «Укрзалізниці» також розглядає можливість нових інфраструктурних проєктів у найближчі роки. Це допоможе зміцнити конкурентні позиції України на міжнародному ринку логістики та відкриє нові можливості для розвитку внутрішньої інфраструктури.
Таким чином, будівництво євроколії Чоп—Ужгород є важливим кроком на шляху до покращення транспортних зв’язків із Європейським Союзом та інтеграції України до міжнародної транспортної системи.
вошутош 2024-10-25 / 18:11:04
Аж на 2025?! А не тягнути і скоріше не мош?
Роман залізничник 2024-10-24 / 18:02:25
Там ще дуже пощастило, залишився старий насип від колись розкраденої євроколії, а взагалі загородили треба так як у Європі не..уй шастати там циганам