Широка колія від Ужгорода до Відня буде збудована за 3 роки

Широка колія "1520 мм" від Ужгорода до Відня може бути побудована і здана в експлуатацію вже через 3 роки. Про це повідомив президент РЖД Володимир Якунін.

Гендиректор "Укрзалізниці" М.Костюк: Ця колія дозволить здешевити вартість транзитних вантажоперевезень залізницею
Гендиректор "Укрзалізниці" М.Костюк: Ця колія дозволить здешевити вартість транзитних вантажоперевезень залізницею

Він повідомив, що наглядова рада компанії, яка буде організовувати її будівництво, вже ухвалила рішення, яким почало конкурсні процедури з відбору підрядника на розробку передпроектної документації. "Ми до 10 січня висилаємо пропозиції. Даємо 2 тижні, щоб отримати офіційні відповіді, і до 20 лютого наглядова рада повинна буде підвести підсумки конкурсних процедур і визначити підрядника на передпроектні розробки", - сказав він.

В.Якунін також повідомив, що на розробку бізнес-плану проекту будівництва залізничної колії знадобиться не менше 7-8 міс. "З моменту прийняття цього плану пройде більше 2 років, перш ніж дорога буде побудована і запрацює", - сказав він.

За словами генерального директора "Укрзалізниці" Михайла Костюка, введення в експлуатацію широкої колії до Відня дозволить значно збільшити потік вантажного транзиту через територію України, оскільки це дасть можливість здійснювати фактично безперервний перетин українського кордону в західному напрямку.

Також ця колія дозволить здешевити вартість транзитних вантажоперевезень залізницею, оскільки не потрібно буде витрачати гроші на навантаження і розвантаження вантажів у прикордонній зоні через різні стандарти залізничного полотна.

Нагадаємо, СП з організації ширококолійної залізничного коридору Москва-Київ-Ужгород-Братислава-Відень створено навесні 2009 року залізничними підприємствами Росії, України, Словаччини та Австрії.

У квітні минулого року залізниці чотирьох країн підписали протокол про початок передпроектної стадії дослідних робіт. Мета проекту полягає в поєднанні залізничної системи Центральної Європи з регіонами Транссибірської магістралі, залучення вантажопотоку на маршрут Азія - Росія - Центральна Європа та підвищення конкурентоспроможності залізничних перевезень в порівнянні з перевезеннями морським шляхом або автомобільним транспортом.

Передбачається, що від українського кордону по території Словаччини та Австрії будуть прокладені шляхи колії 1520 мм загальною довжиною 575 км. За оцінками РЖД, проект може потребувати інвестиції в розмірі 2-3 млрд дол. При цьому передбачається, що доходи і витрати будуть ділитися пропорційно частинам транспортної системи, що проходить через територію тієї чи іншої країни.

Від реалізації проекту з впровадження залізничної колії за маршрутом Ужгород-Відень "Укрзалізниця" отримає 400 млн дол.

22 грудня 2009р.

Теги: Ужгород, ВІдень, широка колія, транзитний, вантажоперевезення

НОВИНИ: Економіка

01:25
Закарпатське вино отримало офіційне географічне зазначення: що це означає
20:19
/ 1
Кабмін вніс до реєстру індустріальний парк "Тячів" площею площею понад 60 га
19:25
/ 1
Видобування солі на Закарпатті зупинилося з початку березня через конфлікт співвласників
17:49
Закарпатське вино офіційно отримало спеціальне географічне зазначення
17:41
/ 1
У І кварталі 2024 р. Закарпаття імпортувало товарів на $189 млн більше, ніж експортувало
11:34
Дозвіл на видобуток піску біля Ужгорода терміном на 20 років продали з аукціону за 4,5 млн грн
11:29
"Укргазвидобування" розвиватиме на Закарпатті генерацію електроенергії з газу та "розкриватиме" його геотермальний потенціал
13:36
Суд відкрив справу про банкрутство кондитерської фабрики "АВК" в Мукачеві
13:50
Через змову на аукціоні Держгеонадр суд визнав недійсним спецдозвіл групи "Голден Тайл" на користування родовищем глин на Закарпатті
16:23
На Закарпатті торік із загального обсягу вирощених зернових та зернобобових культур 69,6% займає кукурудза, 26,1% – пшениця
17:57
З початку року найбільший товарообіг, за інформацією Закарпатської митниці, здійснювався з Німеччиною, Італією, Угорщиною, Чехією та Словаччиною
13:40
Завершено монтаж зернових елеваторів сухого порту "Термінал Чорнотисів" на Закарпатті
01:35
Чеський приватний перевізник RegioJet готовий інвестувати в електрифікацію євроколії на ділянках Чоп-Мукачево і Чоп-Ужгород
01:18
/ 3
Розпочалася чергова спроба визнати банкрутом Солотвинський солерудник
14:34
/ 2
McDonald's знову хоче відкрити ресторан в Ужгороді. Цього року
11:08
Фермери з окупованої частини Херсонщини знаходять себе у тепличному бізнесі на Закарпатті
14:16
NSV Group і представники Італії, Німеччини та Польщі провели переговори щодо побудови на Закарпатті інтермодального логістичного центру Horonda Platform
16:30
Торік, в порівнянні з 2022-м, експорт на Закарпатті становив 69%, а імпорт – 84,5%
11:33
/ 1
На Закарпатті відкрили новий митний термінал
16:43
/ 1
Прокуратура взялась за компанії групи Голден Тайл, які з грубими порушеннями придбали закарпатські родовища глин
15:03
/ 8
На аукціоні за 13,87 млн грн продають землю та адмінбудівлю колишнього "Ужгородтеплокомуненерго" в центрі Ужгорода
15:19
/ 3
"Перечинське" "Френдлі Віндтехнолоджі" програло "ужгородцям" суд за родовище андезиту біля Ужгорода, продане за 75 млн грн
10:51
/ 7
За грантами, отриманими на сади, в Україні лідирує Закарпаття
22:08
/ 20
Під велетенський деревообробний завод на Закарпатті зареєстрували індустріальний парк
21:56
У 2023-му через Закарпатську митницю експортовано товарів на майже 32 млрд грн, а імпортовано на понад 106
» Всі новини