Тойота Центр Ужгород «Карат Мотор» – салон, біля якого варто пригальмувати

Нині серед безлічі пропозицій на автомобільному ринку дуже важливо вчасно зорієнтуватися й правильно визначитися. Адже дилер має бути офіційним, а запропоновані ним машини – якісними й потужними. До того ж важливо, аби й модельний ряд постійно оновлювався. Про все це детальніше нам розповів генеральний директор Тойота Центр Ужгород «Карат Мотор» Валерій Пацкан.

Валерій Пацкан, генеральний директор Тойота Центр Ужгород «Карат Мотор»
Валерій Пацкан, генеральний директор Тойота Центр Ужгород «Карат Мотор»

– Валерію Васильовичу, розка­жіть, будь ласка, про  ТзОВ «Карат Мотор». Якщо не помиляюся, це єди­ний офіційний дилер «Тойоти» на Закарпатті?

 – Це правда. ТзОВ «Карат Мотор» має дилерський договір із «То­йота Україна». Відтак у нашому салоні представлено весь модельний ряд «Тойоти», який акредитований у нашій державі. А це вісім моделей: «Yaris», «Auris», «Corolla», «Avensis», «Camry», «RAV4», «LC Prado» та «LC 200». 

– А що маєте на увазі, коли кажете, що машини акредитовані в Україні?

– Думаю, не відкрию таємниці, коли скажу, що на території України, крім офіційних дилерів, є ще й так звані сірі. «Тойота» ж має заводи по всьому світі – в Об’єднаних Арабських Еміратах, Австралії,  Туреччині, США тощо. І тому ті машини, які завозять сірі дилери, не тільки не підлягають гарантії, а ще й не призначені для українського ринку. Автомобілі «Тойота», придбані в дилерській мережі «ТОЙОТА УКРАЇНА», виготовлені відповідно до європейських стандартів безпеки, а також із обліком дорожніх і кліматичних умов України. Крім того, оригінальні запасні частини для автомобіля, зробленого для європей­ського ринку, істотно від­різняються від запчастин для американських або азійських комплектацій «Toyota».

Істотною перевагою офіційного дилера є гарантії на автомобілі на 3 роки або 100 тисяч кілометрів пробігу. Також ми  повністю контролюємо процес доправлення автомобіля: з моменту його від­вантаження із заводу до кінцевої передачі покупцеві. Офіційний дилер не­се цілковиту відповідальність за схоронність автомобілів при перевезенні. Придбавши «сірий» автомобіль, покупець не знає, яким чином і в яких умовах машина транспортувалася в Україну, а ушкодження внаслідок порушень правил зберігання й перевезення можуть бути непомітні при придбанні й виявитися в процесі експлуатації.

У зв’язку з цим, на автомобілі «То­йота», придбані в неофіційних дилерів (навіть у тому разі, якщо мова йде про моделі для європейського ринку), заводська гарантія не поширюється. У разі виявлення заводських дефектів або несправностей, що виникли при транспортуванні, власник такого автомобіля залишається сам на сам із несправним авто без жодних шансів захистити свої права як споживача.

Наведу приклад, найчастіше в нашому сервісі ремонтуються американ­ські й австралійські «Camry», придбані у «сірих» дилерів. У цих автомобілів швидко виникають проблеми з кермовим керуванням, амортизаторами, опорними підшипниками.

– А самої автівки покупцеві довго треба чекати?

– Маємо різні комплектації машин. Є такі авто, які постачаємо за 3–4 дні. Є й такі, які можна одразу купити в салоні. А інші треба чекати й до місяця. Все залежить від вимог клієнта. Поза тим, ми бачимо весь шлях машини від її комплектування в Японії й аж до доставки в Ужгород. Стосовно запчастин, то на них чекаємо 8–10 днів. Але найпотрібніші маємо й у себе на складі.

– А як, до речі, ставитеся до можливого підвищення ввіз­ного мита на імпортні машини?

– На мою думку, це в рази зменшить дохід самої держави. Імпортери  менше продаватимуть, відповідно, сплачуватимуть менше податків. От, для прикладу, наше підприємство. Тільки за минулий рік ТзОВ «Карат Мотор» сплатило їх близько мільйона гривень. А уявляєте, як ця сума росте в масштабах країни? Вітчизняного виробника треба підтримувати, але не в збиток бюджету. 

– Нещодавно була презентована «Toyota Avensis» нового покоління. Розкажіть, будь ласка, про неї.

– Нова модель справді надзвичайна. Вона є наслідком плідної співпраці найкращих європейських інженерів-конструкторів і дизайнерів. Новий «Aven­­sis» дуже добре розуміє свого водія і дозволяє по-справжньому насолоджуватися керуванням.

Крім того, новий автомобіль вироблений за європейськими стандартами. «Авенсіс» представлений у двох типах кузова – седан та універсал. «Ви­крійки» автомобіля робилися на півдні Франції – у європейському дизайн-цент­рі «Toyota ED2», а виробництво – в   Англії.

На що звернете увагу відразу – це зовнішній вигляд машини – дина­міч­ний і потужний. Тільки-но водій сяде за кермо, він зможе переконатися в ефективності нової системи «Toyota Optimal Drive». Адже в її конструкції застосовані інноваційні природозберігальні рішення. А це означає, що відтепер буде забезпечуватися чітке спів­від­ношення низької витрати пального й зменшення викидів вуглекислого газу в атмосферу.

Цікаво й те, що в Україні для «Авенсіса» запропоновано два нові бензинові двигуни об’ємом 1,8 и 2,0 літра. Причому вони вперше обладнані не тільки системою зміни фаз газорозподілу VVT-i, а й системою зміни ступеня від­криття впускних і випускних клапанів «Valvematic». Вона входить до комплексу «Toyota Optimal Drive», який має підвищити ККД двигунів. Тож автомобілі з цими двигунами стали ще динамічнішими.

Також нова модель має безліч систем безпеки. Це і 7 подушок (у тому числі для колін водія), й активні підголовники передніх сидінь, сигнал екстреного гальмування, педальний вузол. А зміни в геометрії підвісок дозволили ще й знизити шум і вібрації, поліпшити курсову стійкість і застосувати більш м’які покришки.

До того ж завдяки новій платформі збільшилася колія (на 45 мм передня і на 30 мм задня). Разом із тим передні стійки кузова посунуті на 110 мм вперед, задні – на 50 мм назад. Все це вкупі й зробило салон просторішим і світлішим. Що ж стосується матеріалів оббивки, то вони могли б прикрасити навіть автомобіль із преміум-сегменту.

А в найбільш дорогому виконанні «Avensis» – «Premium» –  наші клієнти матимуть ще й систему безключового доступу та запуску двигуна «Smart key», електричний привід передніх сидінь і навіть керма, аудіосистему з 11 динаміками, панорамний дах. І це ще далеко не весь перелік.

Ліпше ознайомитися з новим «Авен­сісом» ви зможете в нашому автосалоні в м. Ужгороді на вул. Собранецькій, 124, або звертайтеся телефонами (0312) 64-06-06 чи 8-050- 372-71-74.

Олег Швидкий, Мукачево.net
12 березня 2009р.

Теги: Ужгород, Тойота, автомобілі

Коментарі

Керецман Вася 2009-07-27 / 14:10:00
Ну шовгоре ти найлутший!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

НОВИНИ: Економіка

13:47
Cезон лохини на Закарпатті стартував на два тижні раніше, ніж торік
19:14
У травні пасажиропотік залізничним маршрутом Київ-Чоп зріс на 221% – Укрзалізниця
14:54
Через змову на аукціонах суди визнали недійсними вже два спецдозволи "Голден Тайл" на видобуток глин на Закарпатті – дані прокуратури
01:25
Закарпатське вино отримало офіційне географічне зазначення: що це означає
20:19
/ 1
Кабмін вніс до реєстру індустріальний парк "Тячів" площею площею понад 60 га
19:25
/ 1
Видобування солі на Закарпатті зупинилося з початку березня через конфлікт співвласників
17:49
Закарпатське вино офіційно отримало спеціальне географічне зазначення
17:41
/ 1
У І кварталі 2024 р. Закарпаття імпортувало товарів на $189 млн більше, ніж експортувало
11:34
Дозвіл на видобуток піску біля Ужгорода терміном на 20 років продали з аукціону за 4,5 млн грн
11:29
"Укргазвидобування" розвиватиме на Закарпатті генерацію електроенергії з газу та "розкриватиме" його геотермальний потенціал
13:36
Суд відкрив справу про банкрутство кондитерської фабрики "АВК" в Мукачеві
13:50
Через змову на аукціоні Держгеонадр суд визнав недійсним спецдозвіл групи "Голден Тайл" на користування родовищем глин на Закарпатті
16:23
На Закарпатті торік із загального обсягу вирощених зернових та зернобобових культур 69,6% займає кукурудза, 26,1% – пшениця
17:57
З початку року найбільший товарообіг, за інформацією Закарпатської митниці, здійснювався з Німеччиною, Італією, Угорщиною, Чехією та Словаччиною
13:40
Завершено монтаж зернових елеваторів сухого порту "Термінал Чорнотисів" на Закарпатті
01:35
Чеський приватний перевізник RegioJet готовий інвестувати в електрифікацію євроколії на ділянках Чоп-Мукачево і Чоп-Ужгород
01:18
/ 3
Розпочалася чергова спроба визнати банкрутом Солотвинський солерудник
14:34
/ 2
McDonald's знову хоче відкрити ресторан в Ужгороді. Цього року
11:08
Фермери з окупованої частини Херсонщини знаходять себе у тепличному бізнесі на Закарпатті
14:16
/ 1
NSV Group і представники Італії, Німеччини та Польщі провели переговори щодо побудови на Закарпатті інтермодального логістичного центру Horonda Platform
16:30
Торік, в порівнянні з 2022-м, експорт на Закарпатті становив 69%, а імпорт – 84,5%
11:33
/ 1
На Закарпатті відкрили новий митний термінал
16:43
/ 2
Прокуратура взялась за компанії групи Голден Тайл, які з грубими порушеннями придбали закарпатські родовища глин
15:03
/ 8
На аукціоні за 13,87 млн грн продають землю та адмінбудівлю колишнього "Ужгородтеплокомуненерго" в центрі Ужгорода
15:19
/ 3
"Перечинське" "Френдлі Віндтехнолоджі" програло "ужгородцям" суд за родовище андезиту біля Ужгорода, продане за 75 млн грн
» Всі новини