В Ужгороді влаштували "круглий стіл" щодо розробки транспортної моделі міста й околиць (ФОТО)

Завершення першого і початок роботи на другим етапом розробки транспортної моделі Ужгорода та його околиць обговорили напередодні під час круглого столу в Ужгородській міській раді.

В Ужгороді влаштували "круглий стіл" щодо розробки транспортної моделі міста й околиць (ФОТО)

Українсько-словацький проєкт «Стратегія адаптації до зміни клімату та заходи щодо пом’якшення її негативних наслідків для транскордонного регіону Словаччини та України «CLIMADAM» реалізується  за співфінансування з грантів Європейської економічної зони та державного бюджету Словацької Республіки. 

У дискусії взяли участь заступник міського голови Василь Пинзеник, головний архітектор міста Олег Боршовський, його заступниця Тетяна Полтавцева, начальник відділу транспорту міськради Петро Бобик, начальник управління містобудування та архітектури Закарпатської ОДА Микола Пігуляк, керівник ТОВ «Про мобільність» Дмитро Беспалов, працівниця товариства та керівниця проєкту Оксана Мирошниченко, науковиця, голова ГО «Інститут розвитку Карпатського регіону» Наталія Каблак, представники Холмківської, Оноківської, Середнянської, Ставненської ОТГ, онлайн долучилися партнери зі Словаччини.

Транспортна модель міста – це цифровий портрет території, який дозволяє оцінювати його транспортну ситуацію і водночас  математичний інструмент кількісної та якісної оцінки  для прийняття ефективних управлінських рішень. 

За словами Дмитра Беспалова, вона розробляється для того, щоб «вилікувати» всі, пов’язані з транспортною доступністю, логістикою болячки громади, території і перш ніж, до прикладу, будувати житловий масив, велике підприємство, дорогу чи розв’язку, отримати відповідь на запитання: що буде, коли ми це зробимо?

Представники ТОВ «Про мобільність» попросили учасників круглого столу поділитися, які є наболілі транспортні проблеми в їхніх громадах, якими вони бачать свої населені пункти в майбутньому щодо транспорту.

Заступник міського голови Василь Пинзеник розповів, що, на його думку,  Ужгород має бути містом без заторів, максимально пішохідним, із мережею добре спланованих платних паркувальних майданчиків. Від транспортної моделі насамперед потрібні відповіді, як усе це організувати, врахувати потреби автомобілістів, велосипедистів, пішоходів, де має бути односторонній/двосторонній рух, де встановлювати світлофори тощо.

Представники ОТГ, а звідти дуже часто мешканці їздять в Ужгород на роботу, закупки, у справах, для отримання освітніх, медичних, культурних та інших послуг, зазначали, що потребують регулярного, за чітким графіком сполучення комфортним транспортом, велодоріжок. Серед проблем, які називали найчастіше – мало громадського транспорту, немає чітких графіків його руху, дороги мають бути якісними і для транспорту, і для пішоходів, потрібні велодоріжки, можливість пересуватися на електросамокатах та інших видах транспорту, регіон потрібно з’єднати із сусідніми селами-містами Словаччини і синхронізувати транспорт між ними, Ужгород не має територій для розвитку, потрібна  системна співпраця міста та сусідніх громад.

Начальник управління містобудування та архітектури Закарпатської ОДА Микола Пігуляк та головний архітектор Ужгорода Олег Боршовський наголосили на важливості узгодженості транспортної моделі з генеральними планами територій.

Представники СЕО ТОВ «Про мобільність» зазначали, що зараз Ужгород – одне з найавтомобілізованіших міст, а це, крім логістики, шкодить й екології. Розповіли, що вже проаналізували з накладанням на карти кількість населення в Ужгороді та околицях і його потреби, зокрема, трудову міграцію;  мережі доріг, швидкість, інтенсивність руху; сукупний тижневий пробіг приміських автобусів; особливості залізничного сполучення; інтенсивність використання водіями та пішоходами вулично-дорожньої мережі тощо.

За підсумками обговорення домовилися про подальші кроки для підготовки транспортної моделі, зокрема, в громади надішлють додаткові запити для детального уточнення вихідних даних.

 

09 серпня 2022р.

Теги: круглий стіл, модель, місто, околиці

Коментарі

Еколог 2022-08-10 / 14:49:04
відчувається що це просто зібралися різні не підготовлені служби для просто обговорення питання - це не робоча і нерезультативна нарада. Для чого вони під час війни засідають????

Нік 2022-08-10 / 12:31:56
Вузькоколійка в стані ужгородський аеродрому і жд в Румунію тоже там. Еколог істину глаголит.

Еколог 2022-08-10 / 09:05:10
Транспортна інфраструктура обласного центру (міста) в першу чергу повинна ефективно забезпечувати функціонувння містаю. Транспорт органічно поєднаний з дорожною інфраструктурою. Дороги -це судини економіки. Розбудова дорожно-транспортної інфраструктури має мати економічне обгрунтування і максимально відповідати таким критерія, як: оптимальна вартість, ефективність, екологічність( зменшити негативний вплив на довкілля), довговічність і зручність для споживачів, ефективне і мобільне керування транспортними потоками.

Вуву 2022-08-10 / 01:04:26
Хай краще з Кошиць до Ужгорода протягнуть вузькоколійку і транспортне сполучення буде і туристична атракція .

Роман 2022-08-09 / 14:22:30
Думаю, що не треба вигадувати велосипед і все, що з ним пов'язано. Це перше! По друге платний в'їзд в центральну частину міста для всіх! По третє: мораторій на забудову! Досить! Ужгород не гумовий!

НОВИНИ: Соціо

19:21
У горах на Рахівщині неподалік кордону виявили мертвого чоловіка
15:02
/ 3
У 19-річного мукачівця вилучили важких наркотиків на майже 1 млн грн
11:09
/ 1
За 5 місяців поточного року закарпатські чиновники назловживали на майже 40 млн грн втрат і "намутили" в закупівлях на 340 млн грн
20:39
/ 4
Холмківська громада провела в останню дорогу Героя Михайла Койду з Розівки
16:45
/ 2
"Казанова" з Рівненського ТЦК Ярмошевич повернувся з фронту і формує нову бригаду в Ужгороді – ТСН
14:28
/ 2
ФОТОФАКТ. Закарпатський ОТЦК показав, як проходять базову підготовку усі мобілізовані до лав ЗСУ
01:52
/ 2
Від системи "Шлях" через неповернення водіїв відключили 2-х перевізників з Закарпаття
00:51
У Ракові на Ужгородщині попрощалися з полеглим Героєм Олександром Кострицею
23:20
У Тур'я Пасіці Ужгородського району провели в останню дорогу 24-річного Героя Олексія Тирпака
19:14
/ 1
Угорський інститут з Берегова отримав дозвіл розробляти 3 родовища з термальною водою на Берегівщині
18:10
/ 2
У Великому Березному попрощаються з Мирославом Майдичем, який загинув ще в лютому
16:53
/ 9
Ромжа, Галич і церква в Ужку: розроблено герб правлячого єпископа МГКЄ Теодора Мацапули
22:28
/ 1
У Мукачеві попрощалися з полеглим Героєм Василем Улинцем
21:51
/ 1
В Ужгороді попрощалися з полеглим Юрієм Кучериком
19:32
Після втручання БЕБ Ужгородська міськрада скасувала тендер з ремонту ліфта на 2,2 млн грн
14:43
Закарпатцю присудили сплатити "Закарпатгазу" 188 тис.грн через "підкручений" лічильник
13:41
"Укрзалізниця" скасовує пересадковий потяг Ужгород-Чернівці
23:56
/ 1
В Ужгороді попрощалися з полеглим захисником Романом Гапаком
20:50
У січні-березні поточного року на Закарпатті здали житла в експлуатацію на 30% більше, ніж торік
20:35
/ 2
Африканець намагався незаконно потрапити в Україну зі Словаччини "щоби полікуватися"
11:23
На війні з росією поліг Федір Янчик з Берегова
11:03
В Ужгороді попрощаються з полеглим на війні Юрієм Кучериком
18:51
/ 12
Гранатометник "Вуйко"
16:25
/ 15
Новий радник мера Ужгорода Ковальський задекларував з дружиною 13 млн грн готівки
15:21
Інформація про, начебто, мінування берегів Тиси є ворожою ІПСО – ДПСУ
» Всі новини