Головний дорожник Закарпаття розповів, чому нам “не світять” автобани

Із 3 330 км автодоріг області практично п’ята частина не ремонтувалась десятиліттями, а фінасування дорожнього галузі не дотягує і до чверті від науково-обгрунтованої потреби.Такі невтішні дані оприлюднив сьогодні на зустрічі з журналістами начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Василь Маркович

Головний дорожник Закарпаття розповів, чому нам “не світять” автобаниСаме тому дорожники вважають своїм першочерговим завданням збереження існуючих доріг. Але тільки через крадіжки та руйнування огорож, автобусних зупинок, окремих елементів конструкцій мостів (металічні троси, перила), дорожніх знаків і т. д. Службі завдано збитків на 350 тисяч гривень. Наприклад, із 11 новеньких сучасних атозупинок вздовж траси Чоп – Київ повністю познімали оргскло, і тільки на одній частково залишився дах. Але не тільки вандали руйнують шляхи області, свій “внесок” у цю ганебну справу вносять і стихійні сміттєзвалища, і ринки на узбіччі, і самовільне будівництво об’єктів сервісу, і прокладання газопроводів та комунікацій.

Щодо нарікань автомобілістів на низьку якість наших доріг, то, як переконує Василь Маркович, проблема полягає не тільки в хронічному недофінансуванні галузі, але й в різниці стандартів, які застосовують при будівництві шляхів. Так товщина покриття за євростандартами повинна бути не менше 1 метра, в той час як наші вітчизняні де-не-де “дотягують” до 40 см. Зрозуміло, що строки “життя” доріг відповідно різняться.

Головний дорожник краю покладає надію на те, що зі змінами в дорожньому господастві країни з 2008 року, коли, окрім доріг державного значення, решта буде передана на баланс місцевим органам виконавчої влади, зміниться і сам підхід до утримання та будівництва шляхів. “Кошти будуть скеровуватися безпосередньо на місця. І тоді кожен керівник району, селища, села покаже, який він є господар” – зазначив Василь Маркович.

А поки що в найближчих планах дорожників будівництво мосту через річку Ріка на 87-му кілометрі автодороги Долина-Хуст в с. Вучкове Міжгірського раойну та реконструкція ділянки автодороги Київ-Чоп, яка йде в обхід с. Середнє Ужгородського району.

Наостанок Василь Маркович зазначив, що автобани у нас у нас з’являться тільки тоді, коли знайдуться потужні інвестори, які візьмуться за реалізацію такого багатомільйонновитратного проекту. Адже для того, щоб автобан почав приносити прибуток, через нього щодоби повинні проходити мінімум 15-20 тисяч авто. Наразі планується, що перша платна дорога буде побудована в напрямку Харків – Дніпропертровськ і перший платний відрізок її буде довжиною 176 км. Наскільки прибутковим виявиться цей експеримент – покаже час.
Закарпаття online
07 червня 2006р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Економіка

13:47
Cезон лохини на Закарпатті стартував на два тижні раніше, ніж торік
19:14
У травні пасажиропотік залізничним маршрутом Київ-Чоп зріс на 221% – Укрзалізниця
14:54
Через змову на аукціонах суди визнали недійсними вже два спецдозволи "Голден Тайл" на видобуток глин на Закарпатті – дані прокуратури
01:25
Закарпатське вино отримало офіційне географічне зазначення: що це означає
20:19
/ 1
Кабмін вніс до реєстру індустріальний парк "Тячів" площею площею понад 60 га
19:25
/ 1
Видобування солі на Закарпатті зупинилося з початку березня через конфлікт співвласників
17:49
Закарпатське вино офіційно отримало спеціальне географічне зазначення
17:41
/ 1
У І кварталі 2024 р. Закарпаття імпортувало товарів на $189 млн більше, ніж експортувало
11:34
Дозвіл на видобуток піску біля Ужгорода терміном на 20 років продали з аукціону за 4,5 млн грн
11:29
"Укргазвидобування" розвиватиме на Закарпатті генерацію електроенергії з газу та "розкриватиме" його геотермальний потенціал
13:36
Суд відкрив справу про банкрутство кондитерської фабрики "АВК" в Мукачеві
13:50
Через змову на аукціоні Держгеонадр суд визнав недійсним спецдозвіл групи "Голден Тайл" на користування родовищем глин на Закарпатті
16:23
На Закарпатті торік із загального обсягу вирощених зернових та зернобобових культур 69,6% займає кукурудза, 26,1% – пшениця
17:57
З початку року найбільший товарообіг, за інформацією Закарпатської митниці, здійснювався з Німеччиною, Італією, Угорщиною, Чехією та Словаччиною
13:40
Завершено монтаж зернових елеваторів сухого порту "Термінал Чорнотисів" на Закарпатті
01:35
Чеський приватний перевізник RegioJet готовий інвестувати в електрифікацію євроколії на ділянках Чоп-Мукачево і Чоп-Ужгород
01:18
/ 3
Розпочалася чергова спроба визнати банкрутом Солотвинський солерудник
14:34
/ 2
McDonald's знову хоче відкрити ресторан в Ужгороді. Цього року
11:08
Фермери з окупованої частини Херсонщини знаходять себе у тепличному бізнесі на Закарпатті
14:16
/ 1
NSV Group і представники Італії, Німеччини та Польщі провели переговори щодо побудови на Закарпатті інтермодального логістичного центру Horonda Platform
16:30
Торік, в порівнянні з 2022-м, експорт на Закарпатті становив 69%, а імпорт – 84,5%
11:33
/ 1
На Закарпатті відкрили новий митний термінал
16:43
/ 2
Прокуратура взялась за компанії групи Голден Тайл, які з грубими порушеннями придбали закарпатські родовища глин
15:03
/ 8
На аукціоні за 13,87 млн грн продають землю та адмінбудівлю колишнього "Ужгородтеплокомуненерго" в центрі Ужгорода
15:19
/ 3
"Перечинське" "Френдлі Віндтехнолоджі" програло "ужгородцям" суд за родовище андезиту біля Ужгорода, продане за 75 млн грн
» Всі новини